anselmskamptillettbraliv.blogg.se

Det här är en blogg till ägnad till min hund som kämpar i mot diabetes och gråstarr.

Min ängel.

Kategori: Anselm

Igår var vi inne med anselm. Han har problem med ögat. Vi fick veta igår att de kan va en tumör i ögat, eller om de är nåt som går över på ett år drygt. Vi ska få beskedet idag och jag är så orolig. Anselm är min bästa vän. Jag har lättare att få kontakt med djur en människor. Anselm är en krigare. Han har utståt: diabetes, gråstarr, operationer, han har legat inne i omgångar. Hans värde igår var över 20 och ni med diabetes vet hur fallit de är. Dan innan hade han 4 i värde och om de är en tumör så är det starka täcken på de. Han är 11 år gammal. Dom tre senaste åren har vi haft honom på lånad tid. Eftersom att efter en operation för tre årsedan sa dom att han inte kommer överleva de fans bara ett sätt och funka inte de så skulle han dö. Han klarade det och sen des har vi haft honom på lånad tid. Jag meddelar självklart hur de går men vi hoppas på de bästa nu.

Kommentera inlägget här: